Урок - спстереження на тему "Жива і нежива природа"
Мета: знайомити дитину з природою методом спостереження за природними явищами, розрізняти предмети живої і неживої природи, увагу, любов до навколишнього сере- довища.
Хід заняття 1.Привітання
На стіні малюнки ( сердечко, долоньки, фігурки), сам вибирай , як будеш вітатися, торкаючись долонями, вітаємось ( долоньки - кулачки).
2. Дидактична гра "Луна"
3. Спостереження у вікні: Що ти бачиш? ( дерево, квітку, небо, дівчина, людину).
4 . Поняття про "живу" і "неживу " природу ( робота з карточками), до живої відноситься все, що: ародилося, росте, розвивається,диха, живиться, вмирає.
5. Руханка "Я і ти "
6. Вправа "Наклей сині кружечки біля малюнків із зображенням живої природи, а зелені - неживої.
7. Дидактична гра "Жива і нежива природа"
8. Підсумок. Дехто знищує рослини і тварини, забруднює водойми та пвітря.
Люди повинні берегти природу!
Немає коментарів:
Дописати коментар