вівторок, 27 лютого 2024 р.

 Урок - спстереження   на  тему   "Жива і нежива природа"

Мета: знайомити  дитину з природою  методом  спостереження  за  природними   явищами,                     розрізняти  предмети  живої  і неживої  природи, увагу, любов  до   навколишнього  сере-               довища. 

                                                                       Хід   заняття                                                                                        1.Привітання

            На  стіні  малюнки  ( сердечко, долоньки, фігурки), сам вибирай , як  будеш вітатися,                      торкаючись   долонями,    вітаємось  ( долоньки - кулачки).

             2. Дидактична  гра  "Луна"

             3. Спостереження  у  вікні: Що ти бачиш? ( дерево, квітку, небо, дівчина, людину).        

            4 . Поняття  про  "живу"  і   "неживу "  природу ( робота з карточками), до  живої                                    відноситься  все, що:  ародилося,  росте,  розвивається,диха, живиться, вмирає.

            5. Руханка  "Я  і  ти "

            6.  Вправа "Наклей  сині   кружечки  біля  малюнків із  зображенням  живої  природи, а                         зелені - неживої.

           7.  Дидактична  гра  "Жива  і  нежива  природа"

           8. Підсумок.  Дехто  знищує  рослини  і   тварини,  забруднює   водойми  та  пвітря.

             Люди  повинні  берегти  природу! 

                                  

  

Немає коментарів:

Дописати коментар